31 srpna, 2012

Plaited Shopper

Plaited Shopper je momentálním malým fenoménem mezi kabelkami. Mnoho známých celebrit je zachycena právě s touto kabelkou...
...a ja si už delší dobou pohrávám s myšlenkou k zakoupení této kabelky. Na první pohled mě ničím na internetu nezaujala, ale když jsem ji viděla v Polsku, byla to láska na první pohled. Mít jiné barvy,máte na blogu outfit s tímto skvostem. Ale stále někde ve mě je váhání zda-li si ji mám objednat nebo ne.




Uchvátila mě vínová barva ze Zary. Přijde mi však drahá na mé finanční prostředky.


 Proto jsem zvolila druhou a mnohem levnější variantu nejen z finančních důvodů ale i z užitkových. Ebay.
Na eBay jsem tento typ kabelky našla za skvělou cenu včetně s poštovným. Možná největší dilema je barva. Jak jsem již psala,chtěla jsem ji ve vínové barvě, bohužel mají jen černou a hnědou.Spíše se přikláním k černé. Jakou barvu by jste mi poradily?

Přikládám nějaké bližší fotky o kabelce



Líbí se Vám typ této kabelky? Jsem zvědavá na vaše komentáře.


11 komentářů:

  1. To záleží na tom, v jaké barvě nosíš boty a různé doplňky... Černá se hodí ke všemu, hnědá je ale zajímavější :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych se naopak přiklonila k té hnědé ale zaleží to na tobě, a na barvě tvého oblečení ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem za černou, tu hnědou má každý :-)

    Paris-London Giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. V jednoduchosti je krása.. Ta hnědá je krásná:)

    OdpovědětVymazat
  5. Přikláním se k té černé,právě,že ta černá se hodí ke všemu! :)

    OdpovědětVymazat
  6. já mám černou a nemůžu si stěžovat:)

    OdpovědětVymazat
  7. mě se moc líbí, už jsem po ní taky koukala a vážně přemýšlím o tom, že si ji vážně pořídím. Buď někoho ukecám aby mi ji dal k Vánocům nebo si na ni našetřím.
    Je nádherná a já bych z praktického hlediska šla do černé, ale ta hnědá je výraznější a zajímavější tak nevím :D možná že bych si vzala tu hnědou a pořídila si k ní i boty a pásek.

    OdpovědětVymazat
  8. hnědá je úžasná, moc bych ji chtěla!

    OdpovědětVymazat
  9. No, musím uznat, že ta se mi teda opravdu hodně líbí. Hlavně teda ta poslední shopper kabelka vypadá skvěle. Sama už delší dobu taky nějakou takovou sháním, ale zatím se mi teda moc nepoštěstilo. Ebay možná vyzkouším, díky za tip. :o)

    OdpovědětVymazat